Σε περίπτωση που το προϊόν που παραληφθεί έχει πραγματικό ελάττωμα είναι δυνατή η επιστροφή του, χωρίς περιορισμό, εφ’ όσον το πρόβλημα διαπιστωθεί και η Επιχείρηση ενημερωθεί εντός επτά ημερών από την παραλαβή του στην ηλεκτρονική διεύθυνση info@ellinikakrasia.gr
Στην αναγραφή του ελαττώματος ο χρήστης πρέπει να περιγράφει επαρκώς το ελάττωμα και να δηλώνει εάν επιθυμεί την επιστροφή των χρημάτων στον λογαριασμό του ή την αντικατάσταση του ελαττωματικού προϊόντος. Ο χρήστης υποχρεούται να αποστείλει το ελαττωματικό προϊόν, ώστε να το αξιολογήσει η Επιχείρηση. Το κόστος της επιστροφής επιβαρύνεται η επιχείρηση. Κατόπιν παραλαβής του ελαττωματικού προϊόντος από την επιχείρηση λαμβάνει χώρα και η επιστροφή των χρημάτων και ή η αντικατάστασή του προϊόντος αντίστοιχα.
Ακύρωση της παραγγελίας χωρίς έξοδα είναι δυνατή πριν την αποστολή της. Σε περίπτωση ακύρωσης της παραγγελίες μετά την αποστολή της, ο χρήστης επιβαρύνεται τα σχετικά έξοδα μεταφοράς, εφόσον υπάρχουν. Σε κάθε περίπτωση, ακύρωση της παραγγελίας είναι δυνατή μόνο εντός επτά ημερών από την πραγματοποίησή της.
Επιστροφή χρημάτων προς τον χρήστη για οποιονδήποτε λόγο (ελαττωματικό προϊόν / ακύρωση παραγγελίας) γίνεται μόνον με πίστωση του λογαριασμού του από τον οποίο έγινε η ανάληψη των χρημάτων, ή με πίστωση της κάρτας του μέσω της οποίας έγινε η αρχική είσπραξη.
